Το βιβλίο Αποτελεσματική Διαφήμιση

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα.

Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη.

Το βιβλίο Αποτελεσματική Διαφήμιση μας εξιγει πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες, καλύπτει απόλυτα αυτή την ανάγκη και μας ξεναγεί στον κόσμο της διαφήμισης.

Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και case studies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν.

Διευθύνων σύμβουλος και δημιουργός Των TOT - TIMES OF TECH, δημοσιογράφος, ομιλητής, marketeer, οικονομολόγος και δημιουργός ιστοσελίδων.