Συνέντευξη OnePlus

Η OnePlus μας υποδέχτηκε για μια ολιγόλεπτη συνέντευξη μετά την παρουσίαση του OnePlus 5, που πραγματοποιήθηκε μέσο τηλεδιάσκεψης με παράγοντες και εργαζόμενους της εταιρείας.

Η OnePlus είναι μια εταιρεία που έχει καταφέρει να πάρει μια θέση στην παγκόσμια αγορά με αργά και σταθερά βήματα.

Που θέλει να φτάσει η OnePlus;

Έχουμε σκοπό να επενδύσουμε σταδιακά στην παγκόσμια αγορά, με γνώμονα την ποιότητα την βέλτιστη τιμή και την βέλτιστη απόδοση, συνδέοντας το όνομα μας με την δύναμη.

Θα δούμε την εταιρεία να παράγει πάνω από μια συσκευές;

Ίσος στο μέλλον, στόχος μας είναι η βέλτιστη ποιότητα και απόδοση και αυτό μπορεί να γίνει για την ώρα με μια συσκευή, αν και δεν αποκλείουμε τίποτα ακόμα, άλλωστε έχουμε βγάλει και άλλη μια συσκευή μικρότερη στο παρελθόν εξίσου καλή.

Υπάρχουν συσκευές του ανταγωνισμού που εκτιμάτε;

Ναι πολλές αλλά τις λυπούν βασικά πράγματα, γιαυτό υπάρχει η OnePlus για να τα καλύπτει.

Πάμε στο OnePlus 5!

Δεν είναι λίγο υπερβολή τα 8GB Ram του OnePlus 5;

Δεν ενοχλεί κανέναν η RAM και είναι πάντα χρήσιμη και συμβάλει σε πολλά, αλλά επίσης η πιο ισχυρή συσκευή στον κόσμο πρέπει να έχει και πολλή RAM.

Γιατί το OnePlus 5 δεν έχει μια ανώτερη οθόνη και σε ανάλυση και σε διάμετρο, όπως τα LG G6 και Samsung Galaxy S8;

Για αυτές της δυο οθόνες τις συγκεκριμένες, είναι κάτι που θέλουμε να μιμηθούμε και μας αρέσουν, αλλά δεν έχουμε ακόμα την τεχνογνωσία να το πετύχουμε, αλλά θα γίνει σίγουρα στο μέλλον.

Γιατί δεν αυξήθηκε η ανάλυση της οθόνης του OnePlus 5;

Η οθόνη μας είναι ποιοτική και όμορφη και δεν έχει διαφορές στο μάτι από τις QHD, θα είχε διαφορά μόνο στην VR τεχνολογία, κάτι που δεν μας αφορά ακόμα τόσο. Επιπλέον μια QHD οθόνη θα ανέβαζε αρκετά το κόστος κατασκευής.

Η OnePlus.

Η OnePlus είναι μια καλή εταιρεία για να εργαστείς;

Ναι διαθέτη ένα ομαλό σύστημα διοίκησης και προστασίας των εργαζομένων με ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, με ομαλή πορεία ανάπτυξης και στόχους.

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Διευθύνων σύμβουλος και δημιουργός Των TOT – TIMES OF TECH, δημοσιογράφος, ομιλητής, marketeer, οικονομολόγος και δημιουργός ιστοσελίδων.