Η LG θέλει να επανορθώσει

Πρέπει να κερδίσει την αξιοπιστία στην αγορά.

Η LG προσπαθεί και ελπίζει σε μια νέα εποχή που θα τις φέρει αισιοδοξία, μια έννοια που έχασε λόγο της αναξιοπιστίας που διώκει τα προϊόντα της και έχει περάσει στους καταναλωτές.

H LG θέλει να επενδύσει σε βιομηχανικό σχεδιασμό με στόχο τα αξιόπιστα προϊόντα ώστε να αλλάξει την γνώμη των καταναλωτών.

Διευθύνων σύμβουλος και δημιουργός (CEO) Των TOT - TIMES OF TECH, SITELAB και FLY. Δημοσιογράφος στην K, ομιλητής, marketeer, οικονομολόγος και web designer.