Η Apple σπάει τα χρόνια ταμπού της.
Η Apple είναι με εσωστρεφής εταιρεία με χρόνιους κανόνες και λεπτομέρειες που την κάνουν να διαφέρει από τον ανταγωνισμό, η Apple από την ίδρυση της μέχρι και σήμερα διατηρεί μια φιλοσοφία που θέλει το δικό της οικοσύστημα και ο πελάτης που θα την επιλέξει θα προσαρμοστεί ανάλογα! Αν και αυτή η στρατηγική της Apple δείχνει να απέδωσε στο πέρασμα του χρόνου, η μερική εξωστρέφεια της που επέλεξε η αναγκάστηκε να εφαρμόσει, φαίνεται να απέδωσε, καθώς η επιλογή της να κάνει αλλαγές που ήταν χρόνιες, και να υιοθετήσει μια περισσότερο γενική φιλοσοφία στην φόρτιση των προϊόντων της όπως ο ανταγωνισμός, ή οι περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης στα λειτουργικά συστήματα της στις ανάγκες και γούστα του εκάστοτε χρήστη, την έφεραν νέο αγοραστικό κοινό.