Περίληψη
Ένα ανατρεπτικό βιβλίο για το μάρκετινγκ τη διαφήμιση και τη διοίκηση επιχειρήσεων που δεν απευθύνεται μόνο σε ειδικούς του χώρου, αλλά απαντά σε ερωτήματα της καθημερινότητας και ταυτόχρονα συμβάλει στην βελτίωση της επικοινωνίας.
Ένα ανατρεπτικό βιβλίο για το μάρκετινγκ τη διαφήμιση και τη διοίκηση επιχειρήσεων που δεν απευθύνεται μόνο σε ειδικούς του χώρου, αλλά απαντά σε ερωτήματα της καθημερινότητας και ταυτόχρονα συμβάλει στην βελτίωση της επικοινωνίας.