Το προφίλ του μέσου Έλληνα στο διαδίκτυο περιλαμβάνει την επίσκεψη σε τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο και την αναζήτηση προϊόντων σε καλύτερη τιμή, ενώ δεν απουσιάζει η πολιτική, αθλητική και τοπική ενημέρωση όπως και οι ιστότοποι γενικών γνώσεων, καθώς και το ακατάλληλο περιεχόμενο από την καθημερινότητα.
Αναλυτικά σε ηλικίες 16 έως 25 τα κοινωνικά δίκτυα είναι καθημερινή ενασχόληση καθώς και η ψηφιακές αγορές προϊόντων όπως καλλυντικά και ηλεκτρονικές συσκευές ενώ την τιμητική τους έχουν οι ιστοσελίδες προβολής ταινιών. Στα κατώτερα ηλικιακά στρώματα παρατηρούμε την δραστηριότητα των παιδιών στο διαδίκτυο να αποτελείται από σελίδες ακατάλληλου περιεχομένου και δίκτυα γνωριμιών ή σεξουαλικών δραστηριοτήτων και φυσικά σελίδες που ασχολούνται με μουσική ταινίες, σπορ και video games.
Σε ηλικίες 26 με 40 παρατηρούμε ότι η καθημερινότητα αποτελείται από σελίδες αθλητικής και πολιτικής ενημέρωσης, επίσης παρατηρείται η εξερεύνηση ιστοσελίδων που έχουν σχέση με την υγεία την μαγειρική και το κουτσομπολιό. Τέλος οι μεσήλικες άντρες έχουν ένα κοινό μεταξύ τους ανεξάρτητα με το αν είναι παντρεμένοι ή ανύπαντροι μπαίνουν συχνά σε σελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο, ενώ οι γυναίκες προτιμούν σελίδες ομορφιάς, ταξιδιών, διαδικτυακών παιχνιδιών και κοινωνικών δικτύων.
Σε ηλικίες 41 με 50 ετών είναι αρκετά απλά τα πράγματα, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι άντρες και γυναίκες ασχολούνται με κοινωνικά δίκτυα και σελίδες στοιχήματος ή αναζητούν λύσεις για εποχιακά προβλήματα που τους απασχολούν.