Έρευνα: τι επισκέπτονται οι Έλληνες στο διαδίκτυο;

kaliteri_epikoinwnia_me_tous_efivous

Το προφίλ του μέσου Έλληνα στο διαδίκτυο περιλαμβάνει την επίσκεψη σε τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο και την αναζήτηση προϊόντων σε καλύτερη τιμή, ενώ δεν απουσιάζει η πολιτική, αθλητική και τοπική ενημέρωση όπως και οι ιστότοποι γενικών γνώσεων, καθώς και το ακατάλληλο περιεχόμενο από την καθημερινότητα.

Αναλυτικά σε ηλικίες 16 έως 25 τα κοινωνικά δίκτυα είναι καθημερινή ενασχόληση καθώς και η ψηφιακές αγορές προϊόντων όπως καλλυντικά και ηλεκτρονικές συσκευές ενώ την τιμητική τους έχουν οι ιστοσελίδες προβολής ταινιών. Στα κατώτερα ηλικιακά στρώματα παρατηρούμε την δραστηριότητα των παιδιών στο διαδίκτυο να αποτελείται από σελίδες ακατάλληλου περιεχομένου και δίκτυα γνωριμιών ή σεξουαλικών δραστηριοτήτων και φυσικά σελίδες που ασχολούνται με μουσική ταινίες, σπορ και video games.

kid_shockinternet_01

Σε ηλικίες 26 με 40 παρατηρούμε ότι η καθημερινότητα αποτελείται από σελίδες αθλητικής και πολιτικής ενημέρωσης, επίσης παρατηρείται η εξερεύνηση ιστοσελίδων που έχουν σχέση με την υγεία την μαγειρική και το κουτσομπολιό. Τέλος οι μεσήλικες άντρες έχουν ένα κοινό μεταξύ τους ανεξάρτητα με το αν είναι παντρεμένοι ή ανύπαντροι μπαίνουν συχνά σε σελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο, ενώ οι γυναίκες προτιμούν σελίδες ομορφιάς, ταξιδιών, διαδικτυακών παιχνιδιών και κοινωνικών δικτύων.

Σε ηλικίες 41 με 50 ετών είναι αρκετά απλά τα πράγματα, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι άντρες και γυναίκες ασχολούνται με κοινωνικά δίκτυα και σελίδες στοιχήματος ή αναζητούν λύσεις για εποχιακά προβλήματα που τους απασχολούν.

81cde43709b7a36d9d8417c2d9ffb1b9