Η διάσημη εταιρεία διαδικτυακών αγορών έχει σαν στόχο να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της.
Η Amazon έχει σαν στόχο να κατασκευάσει ένα νέο δίκτυο αγορών και παραγγελιών που να είναι ψηφιακό, μέσο του Smartphone ή του Tablet μας όπως είναι μέχρι σήμερα, αλλά θέλει να φέρνει και να διαθέτει η ίδια το προϊόν των πελατών στον χώρο τους δίχως μεσάζοντες.
Η εταιρεία μάλιστα έχει επενδύσει ένα μεγάλο ποσό σε έρευνα και ανάπτυξη μεθόδων που απορρίπτουν το οδικό δίκτυο και τις εταιρείες κούριερ, αναλυτικά η εταιρεία έχει προσφέρει σε αυτόν το σκοπό 275.000.000 δολάρια και έχει καταφέρει να προσφέρει υπηρεσίες με επιτυχία.
Πώς το καταφέρει αυτό; Η Amazon έχει κατασκευάσει ένα δίκτυο ανεπάνδρωτων τηλεκατευθυνόμενων “Drones” όπου έχουν μια βάση δεδομένων με ένα δίκτυο χαρτών με χιλιάδες πόλεις και απλά με την δηλώσει μιας διεύθυνσης μπορεί να μεταφέρει το πακέτο που του ανέθεσε η εταιρεία στον αγοραστή του.
Επίσης η εταιρεία θέλει να κάνει το προφίλ της περισσότερο φιλικό και άμεσο για τον πελάτη και σε αυτό θα βοηθήσει και η νέα πολιτική της εταιρείας που θέλει να δόση μια πιο φυσική εικόνα, όχι μονό ψηφιακή.
Τέλος η εταιρεία ετοιμάζει μια στρατηγική επέκτασης του καινούριου σχεδίου μεταφορών σε πολλές χώρες δημιουργώντας πολλές βάσης σε διάφορες ηπείρους, χορες και πόλεις σε συνδυασμό με ένα σύστημα ανέπαφων συναλλαγών και πληρωμών.