Η αμερικάνικη εταιρεία αλλάζει κεφάλαιο και όνομα, εφαρμόζοντας σαρωτικές αλλαγές και κλίνοντας μια εποχή.
Η αμερικάνικη εταιρεία μετά από 22 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια οικονομία και το διαδίκτυο, αλλάζει σελίδα ελπίζοντας να ανακάμψει.
Η Yahoo μετά από μια μακροχρόνια εποχή ύφεσης και πολλές αγοραπωλησίες δίχως αποτέλεσμα αποφασίζει να εφαρμόσει σταδιακή χρεοκοπία και αλλάζει το όνομα της, θέτοντας νέους στόχους και στρατηγική που θα φέρει σαν αποτέλεσμα την δημιουργία μιας περισσότερο υγιούς εταιρείας.
Σε αυτήν την απόφαση δεν έπαιξαν ρόλο μόνο οι οικονομικοί παράγοντες, αλλά και το μπαράζ επιθέσεων που οδήγησαν στην διαρροή προσωπικών στοιχείων από εκατομμύρια χρήστες και μάλιστα πάνω από μια φορά, που είχε σαν αποτέλεσμα την απώλεια της αξιοπιστίας της Yahoo.
Τέλος οι αμερικάνικη εταιρεία προχώρησε σε περικοπές προσωπικού και ανασχηματισμό του διοικητικού συμβουλίου, ενώ η διευθύνων σύμβουλος (CEO) marissa mayer αποχωρεί από την εταιρεία άμεσα.