Ο κάθε άνθρωπος έχει την άποψη του, μπορεί να είναι αντικειμενική ή όχι! Δεν είναι απαραίτητο να συνδέουμε τις πωλήσεις και τις λογιστικές καταστάσεις μιας εταιρίας με το αν μια συσκευή – προϊόν είναι καινοτόμο ή αν είναι καλύτερη από κάποια άλλη συσκευή είπε ο “Steve jobs” σε ένα γνωμικό με λίγο διαφορετικά λόγια. Μπορεί να το εννοούσε; μπορεί! Αλλά η Apple δεν είναι απλά καινοτόμα, είναι όσο καινοτόμα πρέπει στην κατάλληλη εποχή, γιατί ξέρει να διαβάζει το αγοραστικό κοινό τώρα και στο κοντινό μέλλον! Η Apple δημιουργεί τάσεις που ακολουθεί ο ανταγωνισμός αν και δεν είναι απαραίτητα τα προϊόντα της τα ποιο καινοτόμα, είναι τα ιδανικά.
Η Apple ξέρει τι να πουλήσει την κατάλληλη στιγμή, γιατί ξέρει πότε είναι έτυμο το αγοραστικό κοινό, και το έχει καλλιεργήσει έτσι, που να είναι έτυμο να δεχτεί τις προτάσεις της, γιατί έχει επενδύσει πάνω σε αυτήν την λογική, του οικοσυστήματος και της φιλοσοφίας Apple.
Η Apple όντας πολύ καλή στο θέμα marketing μπορεί να πουλήσει ένα μπουκάλι νερό και να στο παρουσιάσει σαν το καλύτερο μπουκάλι με νερό στον κόσμο, και μπορεί να μην είναι το καλύτερο, αλλά σίγουρα είναι κάλο και σίγουρα είναι αυτό που χρειάζεσαι και θα σου κάνει την δουλιά! Και θα είναι αυτό που περιμένεις. Έτσι και το προϊόν Apple λειτουργεί σωστά και θα σου δώσει αυτό που ζητάς, ικανοποίηση, κοινωνικό στάτους και λειτουργικότητα χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις, με τους περιορισμούς που ξέρεις ότι υπάρχουν, και σου δίνει και λόγους που υπάρχουν αυτοί οι περιορισμοί. Μπορεί να διαφωνήσουμε ή να συμφωνήσουμε, άλλα αυτό είναι η λογική του διαφορετικού που μαθαίνεις να ζεις έτσι, χρησιμοποιώντας Apple Iphone, ipad ή MAC τα συνηθίζεις και επενδύεις σε αυτό γιατί τα Apple προϊόντα έχουν διάρκεια στον χρόνο όχι μόνο σαν τεχνολογία αλλά και σαν αξία.
Ο σχεδιασμός της επενδύει στην κλασική αξία! Είναι όμορφα, συντηρητικά, με μικρές διαφορές και ασφαλή αρχιτεκτονική, όπως κάνουν οι Rolex, Rolls Royce, Mercedes, ΒΜW κ.τ.λ. ξέρει ο απέναντι σου ότι κρατάς Iphone, και αν και μπορεί να είναι πέντε χρονών συσκευή, ο παρατηρητής νομίζει ότι μάλλον έχεις χρήματα ή κάνει άλλα σενάρια και ότι έχεις κύρος, και αυτή είναι η επιτυχία της εταιρείας, το όνομα της συνδέθηκε εκτός από την δημιουργία του πρώτου προσωπικού υπολογιστή και με το κύρος. Άλλωστε η Apple είναι μια εταιρεία που λατρεύεις ή λατρεύεις να μισείς, και τα Άκρα προκαλούν οπαδική διάθεση και η κριτική δεν είναι μόνο προς την εταιρεία αλλά και στην επιλογή του καθενός.