Η σωστή ερώτηση είναι, γιατί δεν το είδε κανείς να έρχεται; το AI είναι γεγονός και πρωταγωνιστεί σε όλα τα επίπεδα, έχει ανοίξει μια τεράστια αγορά και σιγάρα πρόκειται να αλλάξει το μέλλον. Η αγορά τεχνολογίας γιατί δεν το είδε να έρχεται; Αλλά ούτε και εμείς οι τεχνολογικοί και οικονομικοί αναλυτές το περιμέναμε! Η άφιξη των GPT AI αν και ξέραμε ότι κάποτε θα έρθουν, ήρθαν λίγο απότομα για τα δεδομένα των εταιρειών, οι εταιρείες τεχνολογίας δεν είχαν δώσει ιδιαίτερη σημασία στο GPT AI, αν και υπήρχε η μόδα των φωνητικών βοηθών σαν την siri της Apple, την πρόταση της Google, την Bixby την Samsung, την Cortana της Microsoft ή την Alexa της Amazon, που είχαν κάποια επιτυχία στο εξωτερικό και με την έλευση τους εντυπωσίασαν στην αρχή, δεν αναπτύχθηκαν τόσο πολύ από τις εταιρείες, και μάλιστα πέρασαν στο παρασκήνιο στις περισσότερες εταιρείες η ανάπτυξη τους, γιατί οι καταναλωτές που τα χρησιμοποιούσαν λιγόστευαν.
Οι εταιρείες τεχνολογίας έπεσαν έξω! Τα αρμόδια τμήματα δεν διάβασαν ότι θα έπρεπε να αναπτύξουν μια τέτοια τεχνολογία, με αποτέλεσμα να αρχίσει ένας αγώνας δρόμου για μια αγορά που άνοιξε απότομα, και ανάγκασε την αγορά να τρέξει, με την Microsoft να ξεκινάει πρώτη σε συνεργασία με την άγνωστη για όλους μας τότε Open AI, η Google στην συνέχεια ανάπτυξε από το μηδέν μέσα σε λίγους μήνες ένα δικό της AI το Gemini για να προλάβει, με την Samsung και άλλες εταιρείες να ακολουθεί το πρωτόκολλο της Google και την Apple να ακολουθεί τώρα να εμπλουτίσει την Siri Και τα λογισμικά της με τεχνολογία AI της Open AI! Και τέλος την υπόλοιπη αγορά τεχνολογίας που έτρεξε να βγάλει προϊόντα με AI, όπως Laptop, Tablet, smartphones, Λογισμικά, τσιπάκια και ότι άλλο θα μπορούσε να αποφέρει κέρδος απλά με την λέξη AI να προηγείται του προϊόντος.
Το σίγουρο είναι ότι το AI και το GPT θα φέρει στην αγορά τεράστια κέρδη και οι εταιρείες αν και άργησαν ανταποκρίθηκαν, και αυτές που δεν θα το κάνουν ή δεν το έκαναν θα χάσουν σε όποιον κλάδο και να ανήκουν. Το θετικό είναι ότι η ρομαντική πλευρά της πληροφορικής επέτρεψε άλλη μια φορά και “δωρεάν” να φτάσει το AI και στον μέσο πολίτη, όπως έγινε με το Internet, το Email κ.τ.λ. στο παρελθόν.