Αν και είναι μια κατάσταση σχετικά άγνωστη για την Apple, είναι πραγματικότητα.
Φαίνεται η αμερικάνικη εταιρία να επηρεάζεται άπω την παγκόσμια κρίσή και την στρατηγική που ακολουθεί, όπου περιλαμβάνει πολλά ανοίγματα και νέους ορίζοντες, όπου περιλαμβάνουν νέα project όπως το Apple car και νέα αναπτυξιακή πολιτική. Σε λεπτομέρειες η εταιρεία έχει δαπανήσει πολλά δισεκατομμύρια στην ανάπτυξη συσκευών και εφαρμογών καθώς και στην ανάπτυξη κτιρίων και στην είσοδο της εταιρείας σε νέες αγορές που δεν επιχειρούσε στο παρελθόν όπως στον τομέα των αυτοκινήτων.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό από την Ασία όπου περιλαμβάνει μια δυνατή Κίνα και Κορέα, καθώς και την πτώση πωλήσεων που γνωρίζουν τα Iphone SE, Ipod pro και οι φορητή υπολογιστές το τελευταίο έτος προκαλούν δυσμενές συνθήκες.