Η Αμερικάνικη εταιρεία επενδύει στην αγορά των ψηφιακών καταστημάτων ψυχαγωγίας στο άμεσο μέλλον.
Η Microsoft έχει επενδύσει σε αυτήν την αγορά κάνοντας επαφές και συμβόλαια με εταιρείες δισκογραφικών, της τηλεοράσεις και εκδοτικούς οίκους.
Η επόμενη αναβάθμιση των Windows 10 θα φέρει τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά καταστήματα στην αγορά και στους χρήστες, τον προσεχή Απρίλιο, η στρατηγική της εταιρείας θέλει μερικά ποσοστά να παίρνει η Microsoft, με τους εκδότες να έχουν τον πρώτο λόγο στις τιμές και την διάθεση των ηλεκτρονικών βιβλίων.
Η απόφαση της Microsoft να μπει στην αγορά του ηλεκτρονικού βιβλίου, στην οποία κυριαρχεί εδώ και χρόνια η Amazon, ήρθε μετά από τη διαπίστωση της αύξησης του αναγνωστικού κοινού, αν και τα παραδεισιακά βιβλία κατέχουν συντριπτικό ποσοστό σε αναγνώστες.